måndag, november 09, 2009

Företagardagar

Imorron åker jag och mina kurskamrater till Lycksele på Årets Stora Företagardag!
Det är en två-dagars i år, både tisdag och onsdag.

Jag har varit där senaste 3 åren, och tyckt att det varit så himla trevligt att träffa andra nyföretagare + att de haft så bra föreläsare som både gett mycket pepp, motivation, inspiration, fakta, och andra upplysningar om hur företagandet funkar.
Jag kommer att få det riktigt tufft att "hantera" all positiv energi efter TVÅ dagar, med tanke på att jag brukar ligga som en duracellkanin efter bara EN bra föreläsning och poppa upp ideer halva natten....*hohojaja*
Det här är mitt stora problem; Jag har så ruskigt svårt att hantera all energi som folk ger mej! Jag måste vara superkänslig, eller jo..det ÄR jag !! Jag blir direkt lamslagen om jag träffar någon som TAR min energi, och jag blir superduperstudsig när jag känner av någons positiva energi! Då måste jag ut och springa minst 1 timme för att bli någorlunda "normal" (haha) inför kvällen - annars är det kört. Och nu...ja...det verkar kört redan innan; för ut å´ kuut (springa) lär ju aldrig hända med den här gravidmagen ;-) hihi

Jag önskar dock att jag var "klar" med min företagsstart så man kunnat marknadsföra sig lite mer, för nu blir det mer "Inför" starten.....
Ta bara visitkorten tex.. Hade ju varit trevligt med ett färdigt koncept som man kunnat printa ner på visitkorten och dela ut, och samtidigt få berätta om vad man håller på med.
Ajja...det kommer fler år =)
Ska bli kul att höra vem årets företagare från Norsjö är iallafall...*nyyyyfiken* =)
Nästa år får vi väl hoppas att det är någon ur Starta-Eget-Skolan !! ;-)

Näni, måste leta åt lite kläder som man kanske kommer sig i inför morrondagen...*suck*
Måste ringa syrran....

Inga kommentarer: