torsdag, november 05, 2009

Har ni sett E-type?

Jag ser ut ungefär som han.
Fast värre.
Mycket värre.

Min päls bara växer och växer, och det blir bara tjockare och tjockare och längre och längre för varje dag. Kanske inte den värsta negativa effekten kan ni tycka, men för mej är det det.
I februari hade jag kort-kort hår, en liten tuppkam och uppklippt järnet på baksidan. Det var så härligt, så fräsch, så lättskött !!!
Såhär såg det ut i februari:
Nu hänger allt hår som en mantel ändå ner över axlarna. Vildvuxet.
Och det är inte snyggt.
Ni kan ju tänka er den där frisyren här ovan; fast mycket mycket längre. Samma etapp-klippning. Halva håret svart, halva mörkbrunt. ha ha ha Skämmes tammefaan!! ha ha ha
Det måste vara helt galet att lägga ut sin fulaste bild till ca 400-600 dagliga blogg-besökare; men vafaan...det bjussar jag på (nån måste ju få ha roligt åt en...);

Det ser så hemskt ut så jag bokade nyss in en impulsiv-klipptid i skellefteå på Attityd.
Nu ska manteln bort.
Inget mer superman-mantel-look med E-type stuk.
Äntligen.

Klockan 16:30 säger jag goodbye till B-type.

Inga kommentarer: