måndag, november 30, 2009

Min mamma gör bort sig - igen!!



hahaha
Jag skulle nog kunna göra en serie som jag kallar
"Min Mamma Gör Bort Sig - Igen",
för det här börjar bli lite tjatigt ;-)

Det var nämligen så att min minsta lillasyster, 13 år, och min mamma hade varit i Umeå till Cindy´s sjukgymnast.
När de var klara där, och skulle åka hem, satte sig Cindy först i bilen,
och satte på värmen direkt.
Mamma sätter sig i bilen och trycker ner kopplingen och lägger in 1:an och gasar.
Det händer inget.
Bilen står stilla, och ingenting funkar.
Hon provar igen. Och igen. Svär litegrann. Provar igen.
Och säger " Men helveteeee!! Vad är det nu för fel på den här jävla bilen???"
Cindy säger:
"Mamma, du kanske ska vrida på nyckeln först ??" ha ha
**
*
hahahaha, stackars mamma, hade "glömt" starta bilen först.....HA HA HA HA
Jaaag dööööööörrrrr !!!!!
Det är SÅ typiskt mamma!
Man kan då inte säga annat, än att man får skratta när mamma är i närheten =)

Inga kommentarer: