onsdag, november 25, 2009

Kellys söta kommentarer ;-)

Ikväll blev det pepparkaks-bakning i huset.
Kevin och Micke åt mest upp degen, men Kelly gjorde iallafall fina figurer =) hihi
Kevin fick hjälpa mej att göra hemgjord glass istället; på grädde, hallon och ägg.
Oj vad dom gillar att hjälpa till i köket, om än det bara handlar om att hålla på mammas hand som håller i elvispen! Mina sötingar...... =)Där vid kvart över sex iqwell blev trollungarna trötta, så Elvin fick gå till sängs och Kevin och Kelly låg och såg tecknat i vårat sovrum en stund, medans jag och Micke satt och pratade i köket.
Efter en stund gick vi dit och lade oss bredvid dem och då sa Kelly: Åååhhhh, så tur att man har en mamma! åsså fick jag världens go´kram!
Hon är så underbar hela tiden!

Igår hämtade deras morfar dem på dagis, och han skjutsade inte hem dem förrän på kvällen före läggdags, och då sa Kelly i hallen när hon kom hem: Vart är min mamma? Asså mamma är så söööööt.......
Goding!

En ännu sötare kommentar, var när hon släppte iväg
världens prutt vid matbordet i afton, ha ha ha!
"- Stjärten säger tack för köttfärsen" sa hon helt allvarligt.HA HA HA HA Vilken härlig och spontan kommentar från en treåring!!! ha ha ha
Jag och Micke kunde inte hålla oss från att vrida oss i skratt!!! :-D

Tänk vad mycket roligt man får höra av barnen!

Inga kommentarer: