måndag, mars 03, 2008

10 års jubileum!

SHIT asså !!!
I juni är det 10 ÅR SEN (!!) jag gick ut 9:an....!!
Fanken vad tiden har gått fort! Känns som nyss då jag tänker tillbaka, typ att det bara har gått bara ett par enstaka år.
Känslan blir lite överväldigande och jag börjar fundera: Vad har jag gjort i alla dessa år ???

Nu har jag börjat samla in alla e-mail adresser till ALLA 82:or...*puh*
(Läser du detta och är en 82:a från Norsjö, maila mej genast så får du alla info om återträffen!!)
Det börjar ju lixom bli dax att ta kontakt med alla, så att alla hinner planera och boka eventuella flyg/tåg/biljetter hemmåt Norsjö!!
Och hur klåån ska man hinna få tag på ca 80-90 pers på så kort tid ??? *stressss*

Som tur var har dom jag fått tag i hjälpt till med att samla in emailadresser...

Har kollat upp BÄckerudden också. Skulle va trevligt att vara där faktiskt.
Vi får se vad alla tycker!!

Nu ska jag göra middag, sen ska jag hålla GI-kurs.
Förhoppningsvis ska springardressen få sig en tur ikväll åxå....
Jag säger då det; utan motionen skulle jag inte ORKA hålla igång som jag gör.
Det börjar faktiskt kännas ganska behövligt med lite semester. Typ som att mitt energiförråd börjar sina. Det kom lägligt med semester om jag säger så.

Alla 82:or...Bara att börja ladda för den 14:e juni !!! ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja herregud 10år! Bäckerudden låter bra för det funkar ju i alla väder och vind. I slutändan får vi nog utse några från varje klass som beslutar annars lär det bli ett krig. Å alla som inte har en fungerande mejl, hur ska vi hitta åt dem? :S

Vi får starta en 82 blogg :D som ett forum

Anonym sa...

Åhh så kul med återträff *avis* Tycker vi hade himla kul när min årskurs träffades....men den har du väl säkert redan hört allt om =)

P@rtyplupp sa...

haha Maria, ja DEN hörde jag allt om ;-) hihi
Ja, det brukar ju va kul att träffas igen efter så många år! Och det är inte liiiite många som man inte pratat med på lääänge!!

Frida, ja, de utan mail får vi sms:a. Sen får vi kanske skicka ut något snigelvägen ??
Alla måste ju hinna få veta!