söndag, mars 02, 2008

Shopoholic

Faaan va härligt det är att shoppa !!!
Farligt härligt lixom....

Men fanken vad jag har fyndat!!
Jag har köpt en lite varmare springar-dress, som jag kan ha då det är kallt ute. Jag måste erkänna att det är jääävligt varmt att springa i täckisar och tjockjacka !!! Jag är riktigt rädd för att frysa, vilket resulterar i att jag klär mej alldeles för mycket och spingrundan blir som att jogga i en bastu....Men NU!!!!!! Jäklar va jag ska räjsa!!! hihi

HIttade nya skor (!!), ja...det är som en sandal fast en sportsko. Tänkte resa i den, och man kan ha den utomlands för att man kan gå i vattnet med den och ha den som en toffel, men ändå promenera i skon...fiffigt. Och billigt.

HItta såklart en....JACKA!! OVANLIGT ??? nääääe !!
Den här gången blev det en helsvart, med turkos-blåa detaljer.
Jag har tidigare lånat en 8848 jacka av syrran, en tunn svart med röda detaljer, medans hon var gravid. Blev helt kär i jackan, och nu ÄNTLIGEN hittade jag en egen!! jihooo!!! Min bästa jacka någonsin!! - som jag säger om alla jackor jag köper!! hahaha

Till Kelly hittade jag vinterskor på värsta REAN !!! 50:- paret, och jag köpte i lite olika storlekar. Jag älskar just dom skorna. Hon har en annan färg sedan tidigare, så jag vet att dom är bra! Och dom kostar 3-400:- i vanliga fall, så 50 spänn är ju ingenting !!

Hittade också en overall åt dem var på rean...för typ 150:- styck! Har köpt deras nuvarande overaller för 400:- och det är samma overall.... Nu fick dom några i större storlek.
Hinner dom växa förbi storleken innan nästa vinter, ska jag jävlar tjobba ner dom i overallerna ändå !! hahahaha Skojja ba...

Ja, vad blev det mer.... ?? hhmmm..
Ja, allt som ska handlas innan THailand - NU ÄR DET BARA 13 DAGAR KVAR !!! FATTA !!!
Det är helt ofattbart!!!

Jag får genast panik och måste packa om väskan - som väger alldeles för mycket !!

*rusar iväg*

Inga kommentarer: