fredag, mars 14, 2008

Thaim to go....

Känns som man är virrigaste i världen!
Men lite har vi då fått gjort!

Barnen har varit hos sin farmor och bonusfarfar idag, medans vi har städat, packat, gjort klart räkningar, fakturor, löner, och allt annat som måste göras.
*skönt*

Snart kommer hela min familj hit och då blir det en liten pizzakväll!!
Idag orkar jag rent inte laga mat, och för det andra så ekar det i kylen numer...
Har som inte orkat handla hem en massa grejjer i veckan.

Imorron åker vi hemifrån 7:45, så vi måste stiga upp HEEEELLER tidigt!! Om vi nu kommer att kunna sova ??
Jag somnade 3:00 inatt, bara för att jag skulle ligga och gå igenom all packning i huvudet!! hahaha Typiskt jag....

Söndagmorron landar vi ca 7:00 (svensk tid), och det ska bli så jäääkla skönt!

Pizza-thaim!! Bay bay!!

Inga kommentarer: