onsdag, mars 12, 2008

Resedagboken

Nu börjar det närma sig DAGEN D!!!
Thailand - Here we come!!

För er som vill läsa om våran resa kan registrera sin e-mail adress på våran sida:
Klicka här

Förhoppningsvis kan jag lägga in några härliga bilder (och kommentarer)under resans gång!! ;-)

*

Inatt drömde jag att vi var på väg hem från resan, då jag upptäckte att jag skulle ha GI-kurs om 15 minuter.
Hade inte tid att vänta på planet i stockholm, utan stal en taxi och började tok-köra hemmåt.... hahahah. Ja, just då lät det ju klokt!

Ni ser ju, jag har redan panik att jag ska missa första träffen efter semester, som för övrigt är på måndagkväll, och vi kommer hem måndag 01:00.
Heller trött jag lär va, men jag vill ändå inte missa ännu en måndag.
Fatta vilka härliga resultat jag lär få se - OM 3 VECKOR !!! Kämpa på brudar! ;-)

Go natt på er!

Inga kommentarer: