fredag, mars 07, 2008

Thaimout

Nu är det bara 1 vecka kvar innan vi åker till Thailand.
Ska bli himla najs med en THAIm-out faktiskt !! hehe

Fatta! Sol, bad, VÄRME dygnet runt, exotiska drinkar, kvalitetstid med familjen och SEMESTER !! SÅ jäääävla skönt !!!
Bara slappa, upptäcka, uppleva, njuta och LEVA LIVET!!
Gissa om vi längtar!

Som sagt, bara 7 dagar kvar nu, och jag lovar att sista veckan kommer att gå tokfort dessutom!! Det känns som att jag inte kommer att hinna packa allt, göra allt iordning, köpa allt som ska me, väga så att det inte väger för mycket (hur lyckas man egentligen ??), ja...det är en hel del som ska ordnas.

Sen börjar tiken bli i löpen, så vi måste he alla hundarna på var sitt ställe, bara för att göra allt mycket svårare !! hahaha Let them do it, i say! ;-)

Nu ska jag gå å se en film. Ganska härligt att nöta på sofftyget en kväll! :-)
Tur att man får damp nästa dag, så det lär inte bli nån vana! haha

Go natt på er! (utom "vissa" som måste jobba natt....Stay awake honey!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

heeej
NU är jag trött..Har inte varit vaken så här länge sen jag var i mina bästa år :-)
*gääääsp*
Väntar på sista gänget sen blir det sängen!!

Kom förresten på att Alva har tandläkar tid på tisdag, så vi får ta våran löprunda antingen mån eller onsdag...

Kramis

Anonym sa...

Ni har väl köpt en extra stor resväska för jag tänkte komma till Norsjö till veckan och se om den är stor nog att rymma mig. Men du kan vara lugn, jag tar med eget färdgodis. Ta mig meeeeeeeeeed!!