lördag, mars 21, 2009

Bobbycar bakom baren

En vecka senare fick Partyplupp en flashback.
En bra sån. ;-)

Jag VISSTE att jag glömt skriva om något VÄLDIGT viktigt i bloggen förra lördagen, men halvberusad och snart väldigt bakis som jag var, så kunde jag inte sätta fingret på det...hhmm...

Idag kom det; bara 1 vecka för sent !! hahahahaha Är man PARTYplupp så är man ;-)

Det var ju såklart BOBBYCAR jag glömde nämna! En trogen Partyplupp-läsare fick jag även veta....
Ja, den coolaste Bobbycar jag mött förmodligen, eftersom jag inte mött så många bobbycar i mitt liv. Och givmild var han åxå :-)
Partyplupp fick en jäääkligt god (och stark...tydligen...hahaha) partydrink av kungen bakom baren; Bobbycar, trots att chefen stod bredvid och lekte argbigga! hahaha SKOJJA BA !! :-)

SÅ; Bobbycar; var inte lessen....härmed fick du ett HELT inlägg tillägnat BARA till dej!

Tack för drinken, jag återkommer ;-)

Inga kommentarer: