fredag, mars 27, 2009

Faaan, så klantigt!

Jag blir rent BESVIKEN på mej själv!
Idag hade vi visst Kevin-träff klockan 13:30.
Vad gjorde vi då, denna lediga fredag ??

jo...vi SOV! allihopa!
Från 12:00 - 14:00 var det inte en vaken själ i huset, och när jag väl vaknade och kollade på mobilen (som var på ljudlöst!!!!) hade jag ett påminnelse sms och ett missat samtal !! ALLTSÅ!!! Hur klantig får man vara???
SÅ blev jag den FÖRSTA som FÖRSOVIT sig på en föräldra-barn-träff....klockan halv två på dagen!! hahahahaha

Men men...det kommer en nästa gång. Och DÅ ska jag vara FÖRST på pats ;-) haha

Vad har vi gjort annars då; förutom att ha sovit ??
Ja, ganska mycket faktiskt.
Fikat.
Målat ägg som ska hängas upp till påsk.
Målat gips-kycklingar.
Målat påsk-teckningar till släkten.
Målat färdigtryckta påsk-kort och häftat dit påsk-fjädrar och påsk-klistermärken.
Och slutligen hann vi grund-måla 2 stora påskägg från tidigare år (jag sparar alla påskägg, så går det göra massor av roligt av dem sen!"), så kan vi "motiv-måla" dem en annan dag.
Sen ska vi posta alla grejjer till moster Kim, morbror Dick, och mormor+morfar, och farmors och farfars.
(Ni kan ju va förvånade och överraskade när ni väl får det...hihi)

Sen skulle vi duscha och bada och göra oss fina för pappa. Det är ju ändå fredag, haha!
Men vi hann inte längre än till badet, det tog lite längre tid än beräknat, innan pappsen kom hem :-)
Men vi kan göra oss fina ändå!
Kelly har på sin finaste glitter-klänningen rosa strumpbyxor, klackiskor, kammat håret och fått på sig nagellack på små-naglarna.
Kevin har fin-byxor och en ny tröjja, och nagellack. *Kevin-the man* haha
Elvin har åxå fin-kläder, men inget nagellack, där gick gränsen. *what the hell motherfucker*

Nu har jag och Micke klätt upp oss, och alla känner sig jättefina.
Now what?
Ja...fram med dammsugarn, skurhinken och städa bort från köket. hahahahaha
Ja, det måste ju göras.....men det är faktiskt lite roligare med finkläder :-) ha ha

Vi får se vad vi hittar på härnäst...

2 kommentarer:

Bombie sa...

Du är ju förjävlig på måla :P vart jävulst snyggt!!!!

P@rtyplupp sa...

Tackar kusse!