lördag, mars 21, 2009

Bilder på målningarna *nya*

Jag började måla på väggarna i barnrummet där vid halv åtta igårkväll.
22:30 var jag klar med första målningen, och då hade vi ändå hunnit sitta och fikat The och pratat en stund. Sen satte jag igång med andra målningen.
Jag blev helt klar klockan 1:00, vilket jag trodde skulle vara en omöjlighet. Jag hade som mål att hinna måla en av figurerna, vilket jag inte trodde att jag skulle hinna....men så hann jag bägge!
SÅ...det var ganska skönt när andra målningen var kvar och jag kände att jag inte behövde måla nästa dag!
Innan jag lade mej kom jag på att jag skulle ta Kellys glitterlim och kleta på figurerna, och det blev hur bra som helst! När solen lyser in glittrar figurerna lite här och där...
(Ni får inte kika så noga på färgerna på figurerna, jag har nämligen ingen aning om vilka dom "rätta" färgerna är, så alla färger är påhittade...)

Här har vi första figuren:



*
Här har vi den andra figuren:

Inga kommentarer: