måndag, december 14, 2009

24 dagar kvar idag

Jo, förresten...
Imorron ska jag och älsklingen till Skellefteå på ett tillväxtultraljud.
Nu är det dax att kolla hur stor Lillplupp är....*nervöööös*
Tänk om Plupp redan nu är större än "vanligt".....*inte så niiiice*

Jag går in i vecka 36 på torsdag, så om allt blir enligt planerna, så har jag då 3 VECKOR kvar innan dom sätter igång förlossningen!
Det känns ändå skönt att veta ett bestämt datum för igångsättning, och att dom håller koll..... Jag känner mej mycket tryggare!
Med tanke på att Kevin (nr 2) vägde 5 kg så är det nog bäst att kolla läget på dom "små"....hehe
Och egentligen var Elvin inte heller så liten, med sina 3.7 kg - nästan 3 veckor för tidigt född (igångsatt).... Kelly (första) vägde 4 kg, och hon kom ut självmant 1 vecka före BF.
Det ska bli riktigt spännande att se ultraljudet imorron..... Dessutom om det är en flicka eller pojke !!!!! *ååååhhhhhh*

Efter ultraljudet ska vi julhandla de sista julklapparna (typ alla, ha ha), så mina stackars svullna fötter (och ben) lär va ännu mer svullna imorronkväll ;-) ha ha
Men sen är det klart - bara att vänta in jultomten =)

Inga kommentarer: