tisdag, december 15, 2009

9 timmar på schtaaan...

Just före 11 kom vi till stan och gjorde ultraljud.
Det gick superbra! Så himla mysigt att se den lilla.
Jooo...det är sant, det blir en en Lilla! =)
Oj, så himla häftigt! 2 tjejjer och 2 killar!
SÅ då hade jag rätt i mina drömmar denna gång åxå (som jag skrivit om tidigare) - Coolt eller coolt ???
Dessutom har jag en mörk rand på magen, precis som jag hade med Kelly, och jag kände mej lite säker ändå att det skulle vara en flicka ;-)

Lite lustigt var också, då vi var i Lycksele och shoppa förra fredagen...
Ägaren kom till oss och fråga om vi ville ha hjälp, sen sa han: Jaha, du väntar en flicka!!
Jag ba:...ööhh...nja...eehh....Det vet vi inte än ...?
Han: Jomen det ser jag direkt. Det är en flicka. Jag har rätt 8 av 10, så jag kan nästan garantera er att det är en flicka!
DET är coolt! Han bara kände på sig det....bara sådär! Och att han fick rätt =)

Efter ultraljudet har vi bara gått på stan å shoppat....
Gissa om jag har handlat tjej-kläder!! ha ha ha
Fatta så himla kul det är! Det finns ju hur mycket tjejkläder som heeeelst!!!!

Till middag åt vi på Tatung; jag tog en plankstek och Micke tog en filé black and white.
SÅ himla gott!
Dessutom var det rätt så skönt att ÄNTLIGEN få sitta och äta i lugn och ro, bara vi två, och mysa!!!
Det kan jag inte ens komma ihåg när det hände sist...???

Innan vi for hem stack jag in på tygaffären och köpte hem en MASSA tyger! Här ska sys!
Tänkte inte säga än vad det ska bli, men det är en massa olika saker....hehe
Morsan kom just om med symaskinen så jag är lite sugen på att börja =)

Vi kom hem 20:00 till Norsjö, efter en jobbig bilfärd hem från stan.
Det tog mer än en timme, och det var halkigt och snöröken naaaanting!
Körde typ 50-80 km/h hela vägen hem....*suck*

Hämtade upp alla barn hos min syster och hos Mickes mamma, och sen hem.
Ikväll ska vi slå om alla inhandlade julklappar - och sen kan man som säga att vi är klara för i år! SKÖNT!

Dax att dra igång tomteverkstan =)

Inga kommentarer: