onsdag, december 16, 2009

Sy-Plupp

Idag har jag BARA sytt!!
Trådar, nålar och tyg har sprutat åt höger och vänster!

Började 13:00 och blev tillfälligt klar nu; 21:40---- Jag ger helt enkelt upp för ikväll! Hjärnan börjar sluta fungera och slarvet kommer därefter...

Men lite har jag fått gjort iallafall; Allt är dock till Lilltjejjen som bor i min mage för tillfället ;-)
Det blev:
En mysfilt med vinrött tyg på baksidan och Nalle Phu på framsidan
Ett örngott i vinrött
Ett påslakan i Nalle Phu-tyget
Ett spjälsängs-skydd till vaggan i vinrött
2 bäbismössor; en rosa/grå och en turkos/grå
2 par bäbisvantar; ett par rosa/grått och ett par turkos/grått

Bilder kommer förmodligen imorron....

Jag säger då det; NU ÄR JAG SLUT!!
Jag har haft tur att barnen har varit snälla idag må jag säga!
Kevin har dock följt morfar till Renhjäla och fångat in renar som morfar ska frakta vidare.
Kelly och Elvin har varit hemma och lekt i lekrummet.

Nu måste jag stöka bort; så att jag ser vart jag ska fortsätta imorron =)

Inga kommentarer: