måndag, december 14, 2009

Inget inatt.....

Ingen sömn, alltså.
Låg vaken och vred på mej till 5, och det var verkligen skitjobbigt!
Jag hade inte ens nåt att tänka på!!!
GALET!

Somnade tillslut just efter 5.
Då kom Kevin och lade sig.
Sen kom Kelly 8:00.
3 timmars vacklande sömn - inte det bästa ;-)

Däremot fick jag sova idag när Elvin sov 4 TIMMAR!!!
Nu känner jag mej pigg och fräsch, utan det fräscha, och det är bara att börja med middagen till familjen som kommer hem strax.
Tur att det var dagis-dag idag, så jag fick sova ikapp........*pjuh*

Jag har värsta drömmar-perioden nu igen.
Det jobbiga är att jag kommer ihåg alla drömmer, och oftast är de så verkliga så jag kan inte skilja på om det verkligen har hänt eller inte....
Första sovpasset drömde jag att jag gick till en gammal lada, och där hittade jag massvis av delfiner som dom fiskat upp och låter ligga där och torka (och dö), så jag var tvungen att hämta massvis av vatten och skölja dem.
Tillslut kom jag på att jag skulle RÄDDA alla delfiner (och en hammarhaj) och gjorde en ramp till en närliggande sjö. Jag rullade ut dem på rampen en efter en. Sen skulle jag simma med dem genom värsta största underjords-labbet och försöka få dem till det stora havet.
Magiskt! Och bara så ni vet; delfinerna är jättekloka och jättesnälla - dom förstod PRECIS vad jag tänkte hela tiden!! ha ha ha
Jag vaknade helt slut i kroppen (tänk er bygga en ramp och rulla ner delfiner där!! DOM ÄR INTE LÄTTA!!!!) och mådde nästan lite dåligt att delfinerna var fångade för att dö!!! *snyft*

Lunch-sovningen var lite jobbigare.
Jag drömde att jag hade kvar min fina häst; Flingan, och skulle på stallet med hon och ungarna och vara med i en hopptävling.
På vägen dit köpte jag ett hästsolarium för 7000:- (woooot ??) och testade det 1 gång före tävling. DÅ kom jag fram till att jag var allergisk (igen) och var tvungen att sälja Flingis. Kvar satt jag och Micke, hux flux, i bilen med ett stort hästsolarium utan kvitto som jag inte kunde lämna igen... SKITJOBBIGT!!!
Jag svor när jag vaknade: 7000:- TILL INGENTING!!!
hahahahaha

Ja, ni ser hur jobbigt jag har det!
Rädda delfiner och köpa på sig en massa onödiga hästsolarium...*suck* What can I say ??

Dax för käk!

Inga kommentarer: