torsdag, december 31, 2009

Vilken bra start,.....??

Imorse vaknade ALLA 3 barn klockan 4:00.
Tokpigga.
Alltså, ...shit!!!
Igår sov dom till 8:30, så vi såg fram emot en likadan morron idag.... Men icket ;-)

Elvin somnade efter en kvart ungefär.
De andra två pillermaskarna låg och tjata om att se Sportacus och Agent Oso (tecknat) typ en timme. Gnabbades, tjörmade, pappa arg, mamma less....osv....
Efter nån timme var det tyst och lugnt i huset och vi kunde sova vidare.

Till 10.
Woooot ????

Måste ha varit nåt fel på sömn-inställningarna idag ????
*
Just nu håller vi på att packa skidorna och utekläder, för vi sticker till Malå, där min mamma och pappa latar sig i husvagnen =)
Vi tänkte dit och prova barnens nya skidor som dom fick i julklapp, och eftersom vintervädret har sjunkit från närmare -30*c till -11*C så känns det mer humant att he sig ut =)

Ikväll ska vi vara hemma hela familjen och bara mysa.
Det känns inte som att jag orkar med så mycket, så här i "slutet".
Nästa Torsdag får vi förhoppningsvis träffa denna lilla Miniplupp, och jag kan få tillbaka platsen till mina lungor, magsäck och tarmar.
Jag känner mej mest som en stoppad korv; det är väldigt svårt att andas nu när bäbisen ligger som högst, och jag orkar äta typ minilite mat vid varje tillfälle, så det har istället blivit så att jag går omkring och äter hela tiden...typ!! ha ha
Vi tänkte dock göra en liten "lyxmiddag" i afton; Vitlöksostfylld Kycklingfilé med cheddarost och bacon runtom. Efterrätt blir det fruktsallad och glass =)

Men hörrni,
Ha ett Gott Nytt År - och en Underbar Fortsättning!!
Tjing!

Inga kommentarer: