torsdag, augusti 28, 2008

2008-08-29

Imorron har jag och älsklingen 10 år tillsammans. *halleluja*
10 år av mitt 26 åriga liv har vi varit tillsammans, dag som natt.
Måste bara spela "våran låt" för er, för den är UUUUUNDERBAR!!!
Oj, vad denna låt "påminner" oss om förr.... Härliga förr. ;-)


Jag var 16 år, Micke 21 år, och jag minns det som "igår".
Känslan. Ruset. Pirrigheten.
Hur förvirrad jag var. Och hur lycklig jag var på samma gång. Och SÅ KÄR! ;-)
Oj oj oj.
Börjar man tänka tillbaka bubblar det upp en massa olika känslor.
Underbara härliga känslor.
10 år imorron. *visslar* Helt otroligt!

10-Årsdagen ska vi fira med att åka till Skellefteå imorron (som på alla andra våra årsdagar). :-)
Nu har ju våran favvorestaurang (Tatung) tyvärr stängt för ombyggnad, så det vette klåån vart vi ska äta ?? (Tips, nån ??)
Efter det blir det bio, förhoppningsvis....Det beror på vad som visas.
Kan tyckas som en väldigt tråkig årsdag, men jag ÄLSKAR den!!
Inget överdrivet, bara äta och vara ensamma för en dag, och prata och mysa.
Det är gudomligt härligt.

Jag kan inte mer än säga att dessa 10 år har varit de bästa i mitt liv.
Och jag hoppas att framtiden fortsätter i samma bana, för jag ÄLSKAR mitt liv, jag älskar min Michael och jag älskar mina barn!!!

I don´t want to miss a thing.
Love you!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till 10 lyckliga år, hoppas ni får mååånga fler :-)
Kramar från Malin S

Anonym sa...

Whaaaaaat?! Är det så jädra länge? Ja det är det ju förstås. Å va folk tisslade och tasslade om er två. Minns det som igår! Grattis! :D

Anonym sa...

Grattis på 10-årsdagen! Ni verkar vara en sån himla fin familj. Lycka till med allt! :)

Anonym sa...

Grattis på 10-årsdagen vännen! =)
Hoppas ni får de mkt trevligt idag i stan=) Själv så ska man jobba hela helgen så ja kommer va något slut på månda kväll då ja jobbat så sådär 51 timmar på en helhelg :P men de ger ju pengar=)
Hur går de med lillmagen då?=)
Kram

P@rtyplupp sa...

Tackar allihopa !! ;-)
Vad gulligt av er :-)