tisdag, augusti 05, 2008

Börja arbeta!

PÅ måndag gäller det !!
Mitt nya jobb drar igång, och det känns verkligen jättehärligt, jättespännande och jättenervöst på samma gång!
Det blir mitt första jobb på 2 år och 9 månader. Låter helt knasigt att jag varit hemma så länge....jag FATTAR inte vart tiden tagit vägen !??????

Har suttit och knåpat ihop allas scheman ikväll... Det är inte bara mitt som ska göras, utan barnas åxå ;-) Som även ska passa ihop med Mickes... och med våra arbeten då.
Barnen börjar inte på dagis förrän på en månad, så fram tills dess blir det mest att jobba kvällstid för mej. Sena kvällar. Men det går nog bra.

Näni..mina ögon står i kors!...kanske jag ska passa på att lägga mej tidigt ikväll, som jag lovat mej själv SÅ många gånger nu ???

Den som lever får se.

Inga kommentarer: