onsdag, november 12, 2008

Härligt

Igårkväll åkte Micke iväg och skulle meka i "våran" nya bil.
Dess motor skulle ut, och en ny skulle in.
Jag har svårt att sova då han är borta.
Inte just för att han är borta, utan för att han tillslut ska köra hem. Det gör mej orolig.
Jag var dessutom vaken för att Elvin "lix" skulle äta halv 1 på natten. Bara en timme dit sa jag till Micke då jag ringde till han, så det är lika bra att vara vaken.
Jag väntade och väntade.
Klockan blev halv 1, kvart i ett, ett, kvart över 1 och halv 2. TYPISKT!
Elvin fick sitt käk halv 2, sen skulle han rapas, och sen slog näsgångarna igen. Tät. Det rosslade då han andades.
Jaha. Lika bra att vara vaken tills Micke kommer hem.
3 kom han hem.
Snacka om förvånad han blev då jag stökade ur disken från diskmaskinen, städade på köksbänken och bar omkring på Elvin som hade vaken-tid. haha
Jag är ju helt fucking crazy....(sov KVINNA!!!)

Sådär blir det ALLTID då jag ska försöka planera våra barns mattider; dom vägrar lyda ;-)
Klockan 6:30 vaknade ungarna. Härligt.

Inga kommentarer: