lördag, november 29, 2008

1 månad


Idag är det 1 månad sedan jag låg på BB och fick mitt tredje underverk; Elvin.
Tänk vad tiden går fort!

Snäll är han då, gossen min.
Helt nöjd med livet och omgivningen, trots att han får endel tjuvnyp och sånt av storebrorsan ;-) (storebror ger nog bara igen för vad han fick utstå av sin storasyster....)
Men för det mesta är storasyskonen snälla med minibrorsan; de bråkar om vem som ska hålla i han, vem som ska ge han mat, och vem som ska ge han tutten!
Nog har vi "KRIG" här hemma också såklart, och jag säger då det; Inte är det bara frid och fröjd att ha tre småbarn under 2,5 år...hmmm..nejnej.... Men förhoppningsvis står man då ut tills dom blivit nog gamla att dom flyttar ut ;-) he he Fast har man 10 barn som mål, så känns 3 ganska "lätt". Man kan ju bara tänka sig hur livet ser ut med tio !! :-O

Ikväll ska jag och älsklingen glögga och mysa i soffan, framför CSI Miami.
Ska bli najs med lite lugn och ro, efter dagens framplockning av julgrejjer!
Känns helt knasigt att ta fram JULGREJJER!!! Jag har väl förmodligen "sommar" än i huvve, för Julen..nej, den är inte ens nära! :-)
Dax att vakna med andra ord - tiden bara FLYYYYYGER iväg!

Imorron är det ju klåån dax att tända första ljuset! *halleluja*
På med Christmas-music och hoppas på julstämning.....

Inga kommentarer: