torsdag, november 20, 2008

Jävla telefonförsäljare

Jag blir så GUUUUD FÖRBANNAD!
Alltså finns det något jag verkligen hatar så är det då telefonförsäljare!
Man kan ju ringa ett sånt här speciellt nummer för att blockera alla sånna.
Och det funkade skitbra i något år.
Sen funkar det sämre då jag skaffade egen firma.
Alla jävlar ringer och tjatar, och jag blir så LESS!

Samtidigt är det lite roligt, för jag kan va HUR otrevlig som helst, och dom ska ändå försöka SÄLJA produkten till mej...hahahah Lurade människor!

Nyss ringde en försäljare och presenterade sig.
sen sa han:
-Du kanske känner igen oss sedan tidigare ?
-(jag var tyst...) Nä hur ska jag kunna göra det ? Du kanske ska berätta vad du säljer istället för att bara säga ditt namn?
-Ja absolut. Vi säljer tvättmedel till företag, och det är avdragsgillt.
-Nej, då är jag inte intresserad!
-Varför inte då, tvättar du inte ?
-Nej det gör jag inte. MÅSTE MAN DET ??
-(klick) (han la på.....Undra varför ??)

MOHA HA HA HA HA!

Inga kommentarer: