söndag, juni 15, 2008

Dagen efter Klassträffen....


Ousch...Känner mej riktigt bakis, trots noll i alkoholintag.
Typ HELT SLUT i kroppen och knoppen! Snacka om urlakning...
Känns som att jag skulle kunna sova i ett halvår!! hahahaha

Vi hade HUR KUL SOM HELST!! Hela dagen! Skrattade mest hela dagen, så idag är jag rejält lämmän i magen (för att inte nämna alla andra kroppsdelar som fick sitt "straff" under brännbollen och beachen...)
Så trevligt att träffa alla gamla klasskamrater!!
Men jag säger då det; nästan alla är sig lika! :-) (På ett bra sätt!)
Ett sånt här trevligt gäng kan iallafall inte få tråkigt!

Vi började dagen med ett litet prov för att minnas hur vi hade det i skolan, he he.
Ett IQ-test kan man säga. ELler nja...
Bara ett enkelt papper där man skulle fylla i vad man gjort senaste 10 åren, framtidsplaner och sist sina roligaste minnen från högstadiet.

Efter provet blev det lite snack i klassrummen, och sen blev det dags för lunch!

Här har vi dom duktiga grillarna,Dick och Micke. Jag lovar; de hade FULLT UPP med grillningen under luchen! Det var ju ändå bara 88 burgare som skulle stekas till hungriga små (??) klasskamrater....

Övertänd kille ?? Eller så gillar han bara gillkol...???


Vad jag INTE förstår, är hur den 3:e grillaren (min kära pappa), alltid gick omkring med en halväten hamburgare i handen ????? *hmmmm....* he he


Ganska roligt ändå, hur nästan ALLA kunde välja SAMMA KLÄDSEL inför dagen ???
Hur stor är sannorlikheten egentligen ??

Nä, skojjar bara....det var ju såklart dax att sätta färg på tillvaron; PAINTBALL TIME !!!

Tyvärr hann vi inte med så många matcher, innan grejjerna slutade funka, men det gör ju inget; B:arna hade ju vunnit ändå !!! HA HA HA

Sen blev det Beach-match (mitt lag vann ju såklart!) och sen Brännboll. Ja, behöver jag säga att mitt lag vann ?? hahahaha (fast det var INTE min förtjänst..Gjorde straff-rundor mest hela tiden..hahaha)

Efter "gympan" for alla "hem" och duschade och gjorde sig iordning.
Sen hade vårat gäng en liten förfest hemma hos Jens och Marran.

Bussen gick 17:00 från busstationen. Kändes som att man var tillbaka i "9:an" mest hela tiden; alla var sig lika, och samma snack kom igång igen! hahaha Ganska lustigt hur det kan bli; samma "gäng" bildar samma "gäng" igen...

Väl framme hälsade JOhannes alla välkomna och sa att det blev dags att gå in. Carro hade ordnat med bordsplaceringar (vilket var en SKITBRA idé), där man satt en ur varje klass bredvid varann; A, B, C, A, B, C...osv. Så nu blev det mer utspridda "gäng" och mer nyfikenhet om vad alla andra gjort senaste åren..
Carro höll även i Middags-lekarna, vilket var väldigt trevligt!
Ja, jag säger det igen; Mitt lag vann; alltså B:arna !! *jiiihhoooo*
Vi kan väl säga att B är BÄST, en gång för alla ???!!! he he

Efter middagen och lekarna, blev det PARTY!!!
Bad i badtunnorna, disco på dansgolvet och minnes-prat vid borden. Hur trevligt som helst, måste jag tillägga! Det var LÄNGESEN jag skrattade något så otroligt mycket under en hel kväll !!! JAG LOVAR !!! HA HA HA
Det är ändå ganska lustigt; det KÄNNS som att man gick ut för ett år sedan, som att man känner alla så väl ÄN, så 10 år --- Absolut inte!! hahahaha Tyvärr är det sant. ;-)
Men tänk vad mycket man har hunnit på 10 ÅR!! Och TÄNK vad mycket man kommer att hinna på 10 år frammöver !! Ska bli najs att träffas om 10 år faktiskt! Ja, får vi lika trevligt som igår, så blir det en kanondag det också! :-)

Tack alla som ville och kunde komma till klassträffen !!
Och TACK alla ni som hjälpte till med planeringen - det var GULD värt !! :-)

Ha en trevlig fortsättning !!!
Partyplupp

Inga kommentarer: