måndag, juni 23, 2008

Partyplupp-bloggen 1 år



Oj, har ju helt och hållet glömt bort att fira 1-årsdagen på bloggen!! *ooops*
Trodde faktiskt att jag började i juli-augusti, men nu när jag kikade efter var det i juni, precis i väntan på att Kevin skulle födas.
Och lillpalten som fyller 1 år på onsdag! Ja, här går det undan må jag säga!

1 års bloggande.
Tiden går fort när man har roligt.
Ganska roligt ändå att gå till baka och läsa vad man skrivit. Man glömmer ju fort hur man haft det.... Det blir lite som: ja just ja! Det där gjorde jag då...och det DÄR har jag gjort, och det där hade jag glömt bort....!!
Ändå är det bara ett år sedan. hahaha Gammal och senil.
Må så vara. Lika glad är jag för det!

Tack alla ni som hängt med under första blogg-året!
Vi får väl se om jag tar mej runt ett år till !??

Kram på Er

Inga kommentarer: