söndag, juni 01, 2008

Shit...

Redan SÖNDAG !!!
åhh..va tråkigt att helgerna bara flyger iväg!

"Vi hade iallafall tur med vädret..." ;-)

Idag är det lite mulet, vilket passar mej bra..
Sitter nämligen och jobbar med företaget; kvällens GI-kurs och morgondagens SISTA GI-träff på Drop-In kursen! *snyft*
Så efter måndag har jag bara kvar 4 GI-träffar, och sen tar Partyplupp SOMMARLOV !!! hihi :-)
Planerar dock redan in när jag ska starta om till hösten... Gäller att ligga steget före...

Imorse fick jag sova till 10:00. Kelly vaknade då, och då vill hon sova i "stooor-säng" och se "Peve" (TV). Värsta mysigt på morron!
Sen så kände jag...det skulle vara ganska skönt om vi fick oss upp "vanlig tid" på morron, nu när det är SOMMAR!! Det är ju så jäkla härligt att vara ute när det är fint väder! Vi får väl se om den saken..hehe

Veckan som kommer blir en "lätt" vecka.
Micke jobbar måndag, tisdag, sen är han ledig onsdag till söndag.
Vi ska nämligen köpa husfärg, och sen måla hela helgen....
Egentligen ingen "Lätt" vecka utifrån det, men jag tycker det är en "Lätt" vecka, eller kanske en ROLIGARE vecka, när Micke är hemma lite mer. Barnen blir inte lika less på mej...... ;-)
Lillasyster Cindy har examen på torsdag - lilltjejjen går ju ut 5:an !! (Ingen lilltjej lälngre...).
På fredag är vi bjudna på Medan för nationaldagsfirande (alla som fått barn efter förra nationaldagen är bjudna..), och då blir det smörgåstårta! *smarrigt*

VEckan efter nästa vecka (!! haha här planeras det....) har vi 10-års jubileum på lördag - alltså vi som gick ut 9:an 1998 !!! Det ska bli så jäkla roligt!
(Imorron kväll har vi sista planerings-träffen, och sen kan man "släppa" det ur huvve...Jag kan lova att det börjar blir fullt ;-) hihi)

Fredag 27:e juni får Micke semester, i 4 veckor frammåt.
Vi har en hel del projekt, så det lär inte bli nån semester (vi har ju dessutom redan haft våran "semester" i Thailand, om än det blev lite otrevlig spysjuka efter halva resan....)hhm.... Men ändå skönt med ordet SEMESTER !!! :0)
Jag hoppad däremot att jag får börja jobba snart...väntar fortfarande på att alla papper ska bli klara,så att jag får mitt halvtidsjobb.... *suck* Allt ska ta sån jäkla tid!

Nu ska jag fortsätta "plugga" inför iqwell....
Var bara tvungen att "pausa" en stund!

Ha en trevlig Söndag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en ide. Eftersom du tar sommarlov så kan du dra ditt lass hit till umeå. Du skulle få bo i mitt datarum hela sommaren, laga massa GI mat och lära mig det här med frukost, lunch och middag. Låter great va?! :D Min personliga piska haha

P@rtyplupp sa...

Jadu...Så svårt är det inte att lära sig GI. Jag lärde mej juh :-) hihi

Det där med piskan kan vi ta en annan gång..... haha