onsdag, juni 18, 2008

Jag är en mördare

Men det här är väl dom enda morden man inte "ångrar" skulle jag kunna tänka mej...

Dom här JÄVLA mygg-jävlarna!!
Jag BLIR GALEN!!

Förra natten var vi lite oförberedda på mygginvasionen, vilket vi alla fick lida för.
Kevin vaknade 01:30 (vi hade just precis lagt åt ögona, ja åkäj, Micke hann till och med börja snarka...). Han grät och grät och skaka sängen (han har sånna här spiraler under spjälsängs-benen som gör att sängen blir lätt att vagga) medans myggen hoppade på MEJ!(och inte Micke) ungefär till 5:30.
5:30 somnade Kevin, 5:30 gick Micke och lade sig på köks-soffan (!!!) (man kan ju undra varför han valde den HÅRDA soffan ??) och 5:30 hittade jag myggspiran som dödade resten av mygg-kusinerna.
Det var däremot ingen rolig hög jag hittade bredvid min säng då vi steg upp 7:30 !!! hahaha 2 timmars sömn, en jättehög med DÖDA MYGG och 1 jättetjörmig Kevin - vilken bra start på dagen. Ja, vi hade iallafall tur med vädret. Till 13:00 ungefär. *typiskt*

Något trött under gårdagen hade jag hoppats på mer sömn denna natt.
Vi gick isäng tidigare än nånsin; 22:30 !! *rekoooord*
Jag och Micke somnade DIREKT. Vi hann int ens säga Go-natt, och det MÅSTE vi göra :-)
Däremot vaknade Kevin 2:30 inatt. Grät och grät och ville upp.
Micke gick direkt till soffan (den här gången valde han den mjuka, hahah)och lade sig. Kevin gav sig efter ett tag och somnade om, och jag lovar; jag sovde redan :-) hahaha Asså sådär trött har jag typ ALDRIG varit!

Orsaken till Kevins nattliga skrik berodde förmodligen på at den 4:e tanden håller på att spricka fram. Den 3:e kom för några dagar sedan, och borde inte ställa till problem NU, men jag har sett att det blir tunnare och tunnare hud vid den 4:e tanden. Jag hoppas bara att den vill komma fram NU! och sen får vi S O V A !!!!

Nu får myggspirorna gå dygnet runt, för vi har inte LITE MYGG !!
Om dom jävlarna sket i att leva om när de flyger kring skallen, men NÄÄ, "vi ska BÅDE LEVA OM OCH GÖRA ONT DÅ VI STICKER DEJ !!! HE HE HE"
Jag är alldeles svullen ÖVERALLT efter alla mygg-stick (jag är lite överkänslig), det ser ut som att jag stukat handen för den ser ut som en stor röd bulle ! (som inte går att äta tyvärr).

Imorse bakade jag 2 cheesecakes, på tal om bulle.
Tänkte ha dem i frysen tills Kevins födelsedag nästa onsdag. Vi får väl se, om dom "Håller sig" så länge.....ehe.....

NÄ, nu ska jag städa undan medans barnen sover lunch....
...eller...ska jag SOVA ???

*snaaark*

Inga kommentarer: