måndag, juni 30, 2008

Am I Too Sexy..???


hahaha Vilket rolig kom-ihåg-lapp att sätta upp på spegeln!
*
Igår hann jag göra riktigt mycket.
Jag vattnade jordgubbsplantorna, som för övrigt ser ut att behöva HLR-räddning allihopa....*suck* Vi får hålla tummarna att dom överlever flytten!

Sen målade jag alla garage-dörrar. Behövs nog en vända till med det vita.
Nu lyser det snyggt och fint på dörrarna, och fuse-väggen ser än jävligare ut! TYPISKT!
Lillasyster Cindy lovade mej att hjälpa till med målningen av fuset....*tack*

Sen var jag tvungen att handtvätta Mickes VITA jacka.
Det blev över bär, som, med min härliga tur, rann ut i bilen, och då på Mickes vita jacka. På med Vanisch, skrubba och sen in i tvätten.
All blåbär gick, som tur var, bort! *andas ut*

Sen tvättade jag en till tvätt, vek tvätt, torktumlade, städade köket, ordnade upp en massa mappar i datorn (hatar när det är en enda röra....), skrev i barnens barnpärmar,...och mycket mer.
Hade inte på TV:n på hela kvällen (finns ju risk att man fastnar där), så det var kanske därför jag hann göra bort en massa grejjer!?

Somnade någon sekund framför datorn (2:a gången inom en vecka som jag gör det!!!) just vid 2-tiden, och då förstod jag att det var dax att krypa isäng!
Fick ett sms av Micke. Kelly somnade 2, och vaknade 7. Det är ju spännande för lillgumman! Idag käkade dom pizza i Norge, och nu är dom på väg hem. Kommer väl kanske vid 22-tiden om vi har tur. Gud vad slut hon ska va!! (Ja, Micke också!!)

Imorron hade vi tänkt äta på Norsjös nya Thaimat-restaurang, på invigningen.
Jag och Kim cyklade förbi där idag, och då kom hon ut (ja, vi såg väl jävligt hungriga ut antar jag...????)och sa att invigningen skulle flyttas till på Fredag, men samma tid (11:00). Så nu vet ni det, alla som tänkt er dit!
Spännande med en ny restaurang!
Åsså kommer det ju ännu en till Restaurang snart i Norsjö. Kanske en restaurang lite i min stil, och mina kursmedlemmar ;-) ??? FÅr väl lägga in lite smygreklam lite senare, eller va tro du --- ???

Ska då se fotboll imorron. Norsjö möter Bastuträsk ! Ska bli riktigt spännande att se!!!

Aja, dags att göra nåt vettigt.
Som tur är regnar det ute, så det blir ingen målning ikväll. Bara en ren vilokväll!
Om ni undrar om jag gått och blivit gråhårig så beror det på målningen, jag lovar ;-)

Höres !!

Inga kommentarer: