onsdag, juli 02, 2008

Kevin besöker Norge...

Nu är det Kevin´s tur att besöka Norge.... hihi
Micke gatt åka iväg idag också, så den här gången tog han med sig Kevin.
Fast det slutade med att Kevin åkte med morfar och mormor´s lastbil (som körde just före Micke) till Norge... ROligare för mormor att busa med Kevin, och desto roligare för Kevin !!!

Så jag och Kelly är "ensamma hemma". DOm kommer väl hem imorron vid middagstid...
*
Ikväll var vi och såg Norsjö spela fotboll mot Bastuträsk.
Spännande match kan jag lova!
Slutade lyckligt för Norsjö, med vinst på 3-1. *bra jobbat*

Kelly somnade direkt hon landade i sängen, då vi kom hem.

Och sedan dess har jag suttit vid datorn.

Nu har jag ordnat upp våran ekonomi (ännu mer!) så det ser riktigt ljust ut för framtiden ;) hihi Gäller bara att "hålla" allt jag "lovat"....hhmm....
Ganska kul att sitta och bena ut alla inkomster och utgifter för varje månad, och för varje år. Jag kan lova...min plan just nu sträcker sig till ett ANTAL år frammåt ;) Jag har gjort ett eget "program" i excel som hjälper mej att planera!
Kul är det då!

Nä, nu är klockan halv 2. Micke ringde för ett tag sen och sa att dom var framme i Norge, så nu skulle dom lägga sig och sova. DÅ kan jag också sova. Gillar inte att ha dom ute på vägarna sådär.....

Go natt på er! *jäääääääsp*

1 kommentar:

Anonym sa...

men Bea du var ju nykter den kvällen och borde se att det r fröken Källis vi skådar :) Hmm kanske borde göra en bea/ micke teckning också...har några fina kort från juldagen :)