onsdag, juli 09, 2008

Tokigt upp och ner....

Nu har jag målat klart för denna gång.
Ont i ryggen, nacken och resten av kroppen fick jag in på. hihi Men det måste ju ändå vara värt det.... Kul är det då ! (så länge barnen är ute och leker under tiden...hhmm...man tappar fort koncentrationen annars...)

Tänkte visa er alla mina målningar i lekrummet:

Min första målning; Helge. Målade hela figuren på fri hand. Målning nummer 2 blev Helges "fjälla", sittandes med en förlovningsring och hjärtan runt huvudet. (Har ingen bild just nu, målningen sitter bakom garderoberna...)



Målning nummer 3: Nalle Phu och hans vänner.


Målning nummer 4 i lekrummet. En söt liten flicka i regnkläder.


Samlingsbild på målning nummer 5,6 och 7.


Musse Pigg blev målning nummer 5.


Blomman fick bli målning nummer 6.


Här har vi min sista målning (för nu). Kanske den bild jag är mest missnöjd med också....Kände mej inte på TOPP lixom...
Jag vet inte vad som känns fel, om det är färgerna eller vad det är....Kanske för att den var upp-och-ner ??? Ja, jag vet int... Hittar ni nåt galet- säg till!

Den här bilden ska jag måla nästa gång! Valde mellan denna och ensamma Musse denna gång, vilket tillslut blev Musse Pigg.
Jag måste bara hitta lite "plats" (??) så att jag kan måla detta härliga gäng också!!!
Kanske nån av älgarna får gå till skogs... ???

Inga kommentarer: