torsdag, juli 10, 2008

Så var det dax...

Semester är NÄRA (!!) nu, bara någon timme bort ;-)
Här ser ni våran "snart-har-vi-semester-dans". Ni får ju gissa vilt vem som är vem ;-) hihi

Husvagnen är packad, barnen är tjörmiga och jag har fått min sovmorron, precis som det ska va ;-) hahaha

Kevin somnade nyss, han var alldeles SLUT - förmodligen vaknade dom tidigt imorse, och har suttit i sängen och tjollrat, innan Micke steg upp 9.....
Det blev perfekt igår dock; vaknade samtidigt, sovde samtidigt¨på dagen (i samma rum), vaknade efter 3 h, och sen la dom sig 20:00. Helt galet bra.
Kändes lite som att bara ha en unge faktiskt! (Vilket känns hur lätt som helst these days...)
Fatta när "Elvin" tittar fram....
Men jag säger då det: Jag förbereder mej för KAOS.
K-A-O-S stavas det, och är en alldaglig känsla lite nu och då ;-) Värre blir det!

NÄ, dax att städa huset klart, och packa in familjen i bilen, hämta moster Cindy (som så gärna ville följa med och hjälpa till med barnen!!) och sen drar vi!

Ska bli najs med semester, utan att kunna "tvär-göra" något här och "tvär-göra" något där!! *aaaaahhhhhh* Nog för att jag fattar inte hur det KÄNNS att ha det så....men det får vi snart veta!! :-)



Ha en trevlig fortsättning på veckan allihopa!
Det ska vi ;-)

Inga kommentarer: