torsdag, juli 03, 2008

Sommartider!

Micke har snart haft sin 1:a semestervecka, och jag har knappt sett han en timme!!

Han var ju "tvungen" (jobbig svärfar ni vet...) att köra ett till Norge-lass igår, så han hann aldrig hem igår. Snodde vid Malå, och stack iväg igen! Så nu har han kört 4, eller om det blev 5 Norge-pass i veckan.... Snacka om platt-stjärt! (hans egen kommentar!!)

Han kommer hem vid 16-tiden idag, trodde han,och SEN är det semester! (Hoppas jag...). Tur det är jag som betalar ut lönerna...hihihih...*smider mina händer*

Det är RIKTIGT skönt (eller vad man ska kalla det?) att "bara" ha en unge... Gud, det är ju som att ha ingen unge alls, egentligen!
Kelly klarar ju för det mesta allt själv, och leker med dockor, och traktorer. Säger till när hon är hungrig, och har sovtid vid 14-15 tiden, i några timmar. RIktigt skönt! Man hinner ju faktiskt göra HUR MYCKET SOM HELST!!!!
Kevin har varit hos mormor sen igår.
Ni vet, hon bor ännu mer i skogen än vad vi gör, och hon är MÖRKRÄDD! Vägrar sova hemma själv!! hahah Cindy sov över hos Dick, så då ville hon ha Kevin hos sig!! hahahaha
Det är nämligen så att det spökar i deras källare......*hhhoooooo*
Det är en annan historia....

Ikväll ska vi som planerade återträffen för 82:orna, träffas på pizzerian och käka lite tillsammans! Jag har förbeställt plankstek (vilket man måste göra här!!)så det ska bli intressant att testa Norsjö´s plankstek... Förmodligen klår dom inte Tatungs SUPERGODA !!!! Plankstek!

Imorron ska hela stora familjen träffas på nya "thaimat"-restaurangen och käka.
Pappa var lite orolig: Men finns det platser till hela våran familj ?? (12 platser + 2bäbisar)..... Frågan är ju....

Igår bjöd jag mina syskon (med familjer) på Taccos. Och sen ostbricka. och chirre.
Dick fixade en film, som vi såg. Oj så gott det var med taccos.... Det var fanken längesen man käka taccos! Man glömmer som bort taccos när det är grill-tider- bara grillat som gäller !! Mysigt hade vi då! Och proppmätta var vi... hihi

Idag skiner solen så jääääkla HÄRLIGT! ! RIktigt sommar blev det!! Bara sådär! Regnat hela veckan, eller varit tokmulet, men NUUUUU ÄNTLIGEN är solen här!

Nä, ut å dyrka solen innan vildigarna kommer hem (Micke och Kevve)!!! hehe

Tjing tjing!

Inga kommentarer: