onsdag, juli 09, 2008

Gratis ljudböcker !!

Hej på er!

Som jag tidigare skrivit är jag en Buzzador.
Det innebär bland annat att man får hem en massa nya varuprover som man ska dela med sig av, till sina vänner. Sen ska man rapportera in till Buzz. om vad alla tyckte om produkten. Allt är gratis!

Nu har jag fått en prov-månad av GRATIS LJUDBÖCKER direkt i mobilen! Det var skitenkelt att "ladda" hem programmet: Tjänsten fungerar med nästan alla SonyEricsson och Nokia, samt några Samsung-telefoner.
Sen är det obegränsad tillgång till över 600 ljudböcker av kända författare som Jens Lapidus, Camilla Läckberg, Liza Marklund, Jan Guillou, Martina Haag och många fler .
Kan va kul att lyssna på under en lååååång promenad.....

Kampanjidé!
Nu är det så att mina vänner kan ta del av erbjudandet också. Då gäller 2 stycken GRATIS VECKOR !!

Kolla HÄR om din mobil är godkänd att använda till detta!

Prova du med, (2 gratis veckor ljudböcker som du väljer i mobilen) genom att SMS:a bokbuzz till 71160.
Helt frivilligt att delta. Och gratis i 2 veckor.

Jag vill gärna höra era kommentarer om tjänsten sen, så att jag kan rapportera in till Buzzador.....
Den kan du isånnafall maila till mej: bea_lindstrom82@yahoo.se
eller lämna i "Hälsningar" i bloggen.

Tack och hej, för mej!

Inga kommentarer: