onsdag, maj 06, 2009

Bilder!..Förra helgen på Nimby´s värld

Förra lördagen var vi som sagt i leklandet Nimby´s värld på Piteå Havsbad. 2:a gången på en månad..hehe...och 4:e gången totalt.
Det är lika kul där varje gång, men denna gång var nog något alldeles extra :-D
Min mamma, pappa, syster Cindy följde med. Även min faster,hennes man och min kusin Frida och mitt kusinbarn Lion. Min kusin Tina följde också. Syster Kim, Sebbe, Alex åkte med oss, och lillbror Dick, Lina, Angelica och Kasper körde en bil.
20 pers från familjen Lindström följde med; och med dom kan man nog aldrig ha tråkigt ;-)
Ja...ni ser ju på bilderna...hehe

Micke trodde han var på riktig...(det syns i blicken)


Pappa spöar brorsan i bollhavet

Micke har roligt på minicykeln med grabbarna Kevin och Alex

Sebbe får sig ett skjut ;-)

Pirat-Hasse, Nimby och Prinsessan Tessan håller en sjung-och lekshow med skattjakt genom leklandet. Självklart följde alla barn med.
Och jag. Och min pappa.
hahaha

Micke och Kelly beskjuter.

Kevin, CIndy och Kelly bodde vid den långa rutschkanan!
Plattfot-Kevin gick upp "fel väg" (alltså på åkbanan) utan problem.
Han kan tacka fotsvetten och avsaknad av hålfot ;-) ha ha


Vem har roligast? Vi eller barna ?? ha ha ha
Ja....ni ser ju på bilderna. Dom ljuger inte.

Inga kommentarer: