måndag, maj 04, 2009

Vilken helg!!

OJ, i helgen har vi rent haft fullt upp HELA tiden!

Micke slutade vid lunchtid på torsdagen, så de känns som att vi haft världens längsta helg...och en kul en dessutom ;-)
Kelly blev firad på dagis på torsdagen. HOn fick en liten docka i present, och den har hon kutat runt på sen hon fick den :-)

På fredagen hade vi kalas för familj släkt och vänner. 26 stycken kom, så det va kul!
Jag får skriva mer om kalaset sen, och lägga in lite bilder, för jag hinner inte nu.

På lördagen åkte vi iväg till Piteå, hela tjocka släkten, och lekte i leklandet hela dagen! Vi kom dit 10:00 och for hem just efter 16:30.
Jag tror dom vuxna var mer svettiga än barna !! hahaha Speciellt morfar....
Men det var faktiskt skitskoj! Dessutom hade dom Nimby´s pirat-show där klockan 15:00, så då blev det sång och lek och skattjakt genom leklandet. Snacka om att barnen hade stora ögon! 8-)
Alla barn fick sen krama Nimby, pirat-Hasse och Prinsessan Tessan!
Jag vet inte hur det gick till, men hux flux var moffa (farsan) där och kramades...knuffade undan barnen....typ.....hahahah!

Efter leklandet åkte vi till Skellefteå och käkade middag på Tatung; kinamat! *jammi* sägger jag bara!

Vi kom hem 19:00, och då hade vi varit borta i 11 timmar, vilket kändes i kroppen!
Hela söndagen gick åt för att återhämta sig...shit så trötta vi var! hahaha Det är så man märker att man blivit äldre....*helvete..*

Som sagt, det kommer bilder som småningom, men nu måste jag jobba!
Hej svejs!

Inga kommentarer: