tisdag, maj 26, 2009

När man inte kan se teve, så måste man jobba istället ;-)

Oj, det börjar bli långt mellan inläggen...flera dagar!! ;-)

Igårkväll var vi så himelskt trötta jag och Micke.
Söndagen tog på kan jag lova....;

Mitt på dagen tävlade jag i Tjejloppet, 1 mil, i Skellefteå.
Jag sprang under en timme, och blev supernöjd! Jag hade tänkt komma i mål inom 1 timme och 10 minuter, för jag vet ju att jag inte ens kommit igång med träningen inför Tjejmilen i Augusti...
Men så blev det bättre än så.

Sen for vi till min moster, så fick jag duscha och göra mej fin. Nåja. Försökte iallafall ;-)
Middag på Tatung (typ världens godaste Plankstek !!! yamii) och sen bio; Män som hatar kvinnor. Kom hem 23:30 helt slut.
Det var en underbart härlig dag, men synd bara att det var en söndag....För det kändes måndag-morron ...*zzznaaark*

SÅ på måndag-eftermiddag riktigt längtade vi tills CSI skulle börja 21:00 så vi skulle få slänga oss ner i soffan och bara känna lugnet.
Och gissa vad.
Ingen teve i huset funkade ! Bara svarta bilder överallt. suck...

Så fick jag ställa mej och stryka ungefär 250 plagg istället.
Jag strök dit dom nya namnlapparna, så nu är en hög avklarad...Klädhögen verkar aldrig ta slut heller..... Men det blir bra. Tillslut.
Fast....När alla kläder är märkta och sen användna en gång, så har dom vuxit ur dom och jag måste köpa nya,,,hahaha...det går undan.
Barna växer på längden lika fort som vi andra växer på bredden...haha.

Iqwell hoppas jag att teven funkar, för då vill jag verkligen se Desperate Housewifes. Jag måste nog redan nu gå och kolla så att allt funkar.....

Har nyss "bakat" lite low carb-tårtor och pannacotta, som står i frysen för att stelna.
Recepten hittar ni sen på Träningsplupp!

Inga kommentarer: