fredag, maj 01, 2009

Kelly 3 år i bilder...

Tänk att min lilla flicka fyller 3 år idag!
3 år! Vart har tiden tagit vägen!? Den går alldeles för fort!
Man hinner inte njuta tillräckligt - för det blir aldrig tillräckligt!

Imorse fick hon (och lillebror) varsin ny växa-säng, med nya madrasser och sängkläder. Sen blev det några riblock, pennor, hårsnoddar, hårspännen och prinsess-böcker.
Lekrummet är nu helstädat och rensat på småtjafs. Sängarna har fått flytta in och spjälsängarna åkt ut.
Idag är det Rosa-tema på kalaset. Allt är rosa; pyntet, tårtorna, sugrören, plastmuggarna, fikat, kläderna...rubbet! :-) (visst är det kuuuul!!! hihihi)

När jag börjar bläddra bland alla bilder på henne sedan hon föddes, är det lätt att bli nostalgiskt, jag börjar längta tillbaka och jag kan inte annat än att känna kärlek och värme när jag ser alla bilder på det lilla hjärta som gett oss så mycket i livet! Hon är min ögonsten, mitt liv, mitt allt!

När vi först funderade på att skaffa barn, så trodde jag inte att det ens i närheten skulle vara såhär...UNDERBART! Det går inte beskriva, men känslan mellan mej och barnen är så enormt, så magiskt, att det är omöjligt att sätta ord på det.
Mina barn förgyller verkligen mitt liv, de gör mitt liv så mycket mer värt att leva och jag skulle aldrig någonsin vilja byta bort mitt liv oavsett vad motbudet var.

Idag fyller hon 3 år. The best time of my life....
Hon har varit våran solstråle, vårat lilla charmtroll sedan den dagen hon föddes; måndagen den 1:a maj 2006, klockan 02:20...
Den natten vi höll på att föda hade vi fyrverkeriet (valborgs)utanför förlossningsrummet, det är det inte alla som får ;-)

Här kommer en liten bild-serie sedan hon föddes.
Grattis lillhjärtat!
Tack för att du finns <3


Kelly 1 vecka gammal

Kelly 25 dagar gammal

Kelly 2 månader gammal

Kelly 4,5 månader

Kelly 5 månader. Har nyss lärt sig sitta!

Kim och Kelly (6 månader)

Kelly 1 år och 5 månader

Kelly 1,5 år, Julafton 2007

Kelly 1,5 år

Gulligaste jultomten jag sett ;-)

Snart 9 månader gammal

Kelly i Thailand, 1 år och 10 månader

Kelly förra sommaren, 2 år

Kelly på Cindys examen, sommaren 2008, 2 år

Kellys 2-års kalas

Kelly, snart 3 år.

Åsså står vi här idag; med ett litet charmtroll som fyller 3 år.
Helt ofattbart underbart.
Min lilla prinsessa....

Tiden går fort, men det är ett tecken på att vi har ROLIGT! ;-)
Varje dag jag får med familjen är jag tacksam. Tacksam över mitt liv.
Tacksam över deras liv.

Ha en underbar födelsedag, Kelly!

1 kommentar:

Bombie sa...

PUSSA Kelly från hennes FAVVO Frida