tisdag, maj 20, 2008

Det luktar...fräscht !?

Ja, igår hade vi våran planerings-träff för återträffen i juni, alltså vi "gamla" 9:or....
Ja, blir festen lika rolig som planeringskvällen, då kan det inte misslyckas!! haha
Länge sen man skratta så mycket! :-) Jag fattar ändå inte hur vi lyckas spåra ur HELA TIDEN?? ;-) Det måste bero på Johannes ? ha ha

Å hungrig vart man å...
Satt och planera in vad vi skulle äta till lunch tillsammans, och sen till middag på kvällen. Det blir hur gott som helst ! *jammi*

Det jobbiga med det hela är att vi inte fått tag på ca 30 pers... Så nu ska vi ringa runt i veckan för att se till att alla hinner anmäla sig !
Vi satte stoppdatum för anmälningarna måndag 26/5, så det börjar bli bråttom!
Vi ska träffas nu 2 måndagar i rad och sen hoppas vi att allt är planerat klart!
VI började planera 20:00 och blev klara vid 22:30 kanske ?? Oj, tiden bara sprang iväg! Men vi fick då mycket gjort!
När jag kom hem hade min söta sambo städat hela huset, dammsugat och skurat, så när jag öppnade dörren in till huset så luktade det faktiskt.....FRÄSCHT! för en gång skull!! hahaha
Såg kvällens CSI och sen blev det go-natt....

GI-kursen (drop-in) är slut om två måndagar nu. Oj vad tiden går. Det kommer att kännas tomt när jag inte får träffa dem nå mer, och höra hur det går för dem osv.
På Söndag börjar jag däremot en ny GI-kurs, som räcker i 6 veckor. Det ska bli skitkul! :-) Det är ju alltid kul att se NYA resultat på NYA deltagare!! *i love it*
När den kursen är slut, har jag sommarlov med GI-kurserna! Förmodligen ändå till hösten/vintern..... SKa passa på att ladda batterierna! ;-)
Man blir fort tömd på energi....

Nä, nu ska jag busa med barnen! Dom vaknade på världens goaste humör bägge två, så det bådar gott för en underbar dag ;-)
Ha en bra dag! Tjing!

Inga kommentarer: