söndag, maj 18, 2008

Kopia-familj ?

Idag fick jag ett intressant mail.

Det var en kvinna som skrev till mej.
Hon hade letat på namnet Kelly på internet och hittat min sida.

Hon tyckte att det var ganska roligt då hon började läsa...
Mina barn heter Kelly och Kevin.
Hennes barn heter Kelly och Kevin.

Min sambo heter Michael.
Och gissa vad hennes heter ?? haha Mikael!

I efternamn heter de Lindberg. Vi heter `Lindström/Lindgren. (rätt nära iaf, jag menar; berg, gren och ström hör väl alla till naturen??)

Sen har barnen en kusin som heter Kasper.
Ja, bägge våra familjer såklart! :-)

Ibland är det rent mysko hur det kan bli så fruktansvärt lika ?? Nästan så att man får rysningar...
Vikken tur att vi inte bor i samma by och har samma vänner...
Kunde ha varit jobbigt för dom !! hahaha
*
Idag sitter jag med lönerna som ska ut till veckan.
Känns ibland som knep och knåp och fix och trix.
När jag blundar ser jag siffror och procentsatser överallt! haha
*
Imorron har jag en dag med full rulle.
FÖrst har vi träff med föräldragruppen (Kevin´s) på Öppet Hus. Tandläkarn kommer dit och pratar om hur man ska sköta sina tänder.
Ja. Om dom har några vill säga.
Kevin-stackarn har varit utan tänder nästan hela sitt första levnadsår, och han är väl den som VERKLIGEN ha velat ha dom, matvrak som han är!
2 små gaddar har börjat titta fram nu äntligen...men det är bara små små tand-spetsar som sticker upp. Inget att hurra för, och verkligen inget att äta med.
Men jaja....han får då ner maten iallafall..och mer därtill!

Sen är det Öppet Hus-avslutning, med mat och dryck. *yammi* Hörde ett rykte om grillat, men jag vet inte säkert...

Sen ska jag hem och "plugga" inför kvällens GI-kurs.
Kursen är mellan 19:00-20:00.

20:00 kommer en hel del 82:or för att planera vårat 10-års jubileum, som är SNART! *panik* Hoppas vi löser alla frågor.... om tex. hur vi ska få tag på alla 90 pers ??haha Dom får väl skylla sig själva om dom inte hör av sig !! ;-) Nämen det ska bli riktigt roligt att träffa alla klasskompisar, från 9:an... (shit vad jag har blivit gammal!)

Tror jag ska vila hela dagen idag, så jag orkar med imorron..hehe...visst kan man det? Det där sofftyget ser jäääkligt härligt ut just nu.... *myyys*
Ska bara....

Inga kommentarer: