lördag, maj 17, 2008

Motorhaveri

Jag körde våran minibuss igår, när det plötsligt small till under huven.
ÅNEJ! hann jag tänka!
Jag sprang ut och kollade vad det var som hade smullit...

Motorn hade kraschat i bitar! Det rök överallt!
Fy tusan vad jag blev arg och lessen! Det värsta jag varit med om.
Jag tänkte bara: NEJ! Inte en utgift till!!!! F-A-N !!!

Ringde till min pappa och hörde om han kunde fixa motorn innan Micke skulle få veta att jag haft sönder den...(Det är typ det värsta..att berätta för Micke!) haha

Sen vaknade jag alldeles kallsvettig och med värsta ångesten.
Fy faan vilken mardröm! Och så himla verklighetstroget!

Det har ju hänt några gånger förr att jag kraschat motorer och kamremmar,,....kan väl bero på det, att det var så verklighetstroget då ??? hahaha
Ingen merit direkt.

Inga kommentarer: