lördag, maj 10, 2008

Dubbeldop

Idag är det dubbeldop på mina syskonbarn Kasper och Alex.
Det börjar klockan 13:00 i kyrkan, sen är det fika på Medan. *jammi*

Imorse blev det ingen sovmorron heller...
Kelly vaknade 6:30 och skrek.
Nu har vi då satt tillbaka ena sidan av spjälsängen, för hon började komma upp 6 ibland...och då är inte lilla fröken utvilad. Inte mamma heller ;-)
Hon fick välling och somnade om.
Lillgrabben däremot sov ändå till 9:00!! ÄNTLIGEN!!

Men det är så typiskt! När han som brukar vakna vid 7 tiden, äntligen sover, ja då vaknar hon som brukar sova till 9.... Vilka knasiga barn man har!! hahaha

Idag blir det väl jäkt som vanligt sånna här dagar..
Det ska fikas, klippas håret, hitta passande kläder, stryka dem, klä barnen...med mera med mera...
MIn familj är en typisk komma-i-sista-minuten-familj, förutom jag då. Jag får panik om jag kommer senare än en kvart i förväg. Man kan väl säga att jag blivit allergisk mot att komma försent från alla mina unga år, då jag faktiskt följde med resten av familjen.

Nä, dags att fika!
Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: