tisdag, maj 13, 2008

Go´fika

Idag har vi haft föräldragruppsträff igen, med småbarna som inte längre är så små.
Som vanligt fick vi massa go´fika, och trevligt umgänge!
Kellys mormor och moster kom och hämta henne efter ett tag, så det blev lite "lyxigt" att bara ha en unge, om än han var småtrött och gnällig. Man blir lika paff varje gång man har "bara" en unge.... Fatta hur lätt det var förr!! hahaha
Men det är ju såklart roligare med två! :-)

Efter go´fikat åkte jag och Kevve till moster för att hämta upp Kelly. Fast där blev vi varande till 15:00. Morsan var där och laga mat åt oss, och snart var hela klanen Lindström där...haha Dit en far, far alla! :-)

For hem och lade barnen en stund. Bägge sov till 17:30.
Då passade jag på att jobba med NRJ´s bokföring och fakturor. *suck* Jag får typ en ICA-påse med saker som ska ordnas varje gång!! Det tar TIIIID !!!
SOm tur var hann jag göra bort nääästan allt innan vi skulle till Norsjö..

19:30 var det nämligen fotboll på Rännarn.
Norsjö mot Malå. Stämningen på planen och läktarn blir lite småkylig, precis som vädret i övrigt, när det är Malå-Norsjö-match..... Det var faktiskt lite småjobbigt, eftersom vi satt precis bredvid Malå-borna som kom och hejjade på sitt lag, ja, jag blev nästan lite småirri!! ;-)

Åkte hem tidigare, då barnen blev lite småtrötta i ögonlocken, och då stod det 5-1 till Norsjö *jihoo* Bra jobbat, Norsjö!

Ikväll blir det ett spännande avsnitt av DH, förmodligen med lite bär och kokos till!! *mums*
Jag har som bara go´fikat hela dagen ;-)
Idag blev det ingen kutning med Tea. Jag har haft så fullt upp.

Imorron ska jag planera den nya 6-veckors GI-kursen som jag strax ska starta på söndagar. Jag måste bara få klart med lokalen, och göra klart kursmaterialet (ska egentligen bara kopiera upp det till antalet anmälda), men jag måste även få ut reklam-lappar om nystarten. Det blir för övrigt sista kursen innan hösten, och redan har jag flera anmälda till kursen. Bara några platser kvar, så det känns ju kul! :-) Ska bli spännande att följa ännu fler som ska gå ner i vikt och lära sig äta bättre!

Nu ska jag tina upp nå bär och tjobba in i ugn!
Hej svejs!

Inga kommentarer: