fredag, januari 02, 2009

265:- för att kuta röven av sig!

Nu har jag äntligen anmält mej och betalat för TJEJMILEN den 30:e Augusti.
Tänk att man ändå är så dum att man står och betalar 265:- för att kuta i en annan stad, när det ändå finns massor av "milar" här hemma !??
Och dessutom tillkommer resan dit och hem, boendet, shoppingen (som man tydligen ska räkna med hihi) och allt annat....
Men det kommer att bli skitkul!
Vårat (jag och några av mina vänner) nyårslöfte var just att springa Tjejmilen tillsammans.
Nu är jag iallafall med på deltagarlistan - så allt jag måste göra nu är att...kuta uta hellvete !!! ;-P

KÄnns lite.....nervöst att ha anmält sig faktiskt. Samtidigt som det känns skönt, för nu MÅSTE jag genomföra detta, det är inte bara "prat". Och sen blir jag skraj. Kommer jag att klara det ? Jag har ju trots allt satt väääldigt höga mål på denna mil,...och samtidigt är det roligt med utmaningar. Ni hajjar väl ?

På med träningskläderna och ut å kut ;-)
Men inte idag, för idag har jag feber. Men SEN.......!!!

Inga kommentarer: