söndag, januari 25, 2009

Jag gjorde bort mej!

Idag har jag hjälp farmor och farfar att jobba på MiniGloben, där Risliamatörerna hade show! Det var en jättebra show, och serveringen gick bra ;-)
Men efter, tja, cirka 20 koppar kaffe (JAG SKÄMTAR INTE!)blandat med hälften grädde, så var showen slut och jag åkte iväg till syrran...

Lillastyster Cindy, fyller nämligen 13 ÅR IDAG !! Tonåring!! Shit! Vart har tiden tagit vägen alltså ??? Vi kom på att Cindy bara var 2 år, när jag och Micke började följas....hahaha Lillpluttan :-)
Grattis lillasyster!


Imorse, vid frukostbordet, kom jag att tänka på EN (av alla!) gånger jag gjorde bort mej rejält...hahahaha
Ni FÅR kalla mej blåst; jag håller nog bara med :-)

Det hände då vi varit på 3-veckors semester i Thailand ifjol.
Alla fick salmonella och mådde räv på planet hem.
Själv var jag i början av 3:e graviditeten och mådde inte så bra av det heller...
Men ni vet hur man kan bli när man är gravid (förutom en häxa då!! hahaha)! Jag blev så illamående när jag blev hungrig, så jag var tvungen att äta på studs då känslan infann sig.

Vi landade i Stockholm på Arlanda, och "sprang" upp till Max där.
Efter 3-veckors semester i ett annat land är man ju som van att folk pratar engelska.
Jag sneglade på familjen, med 3 barn, bredvid oss vid borden på Max. Dom pratade svenska lade jag märke till ganska snabbt.
Vi åt och åt.
När Kelly sen skulle äta sitt kött på burgaren (hon skippade brödet) så höll hon upp köttbiten och sa: MUUUUUUUU!
OJ vad vi skrattade !! hahaha Vart fick hon det ifrån ???
DÅ höll jag för handen så att familjen till höger inte skulle höra/se vad jag sa till Micke, och sa: "Micke! Dom till höger är svenskar ! PINSAMT!! HA HA"
Micke skrattade och sa då: Du Bea, vi ÄR i SVERIGE !!
Då lade jag märke till familjen till vänster om oss, som tittade på mej, och jag höll jävlar på att DÖÖÖÖÖ!! hahahahah Snacka om blåst!
SÅ mycket har jag aldrig skrattat och fnittrat på en å samma gång :-D haha ha
Familjen till vänster måste ju ha trott att jag var hel-knäpp!

Slut med förnedring idag.

Inga kommentarer: