tisdag, januari 06, 2009

Negativ Energi

Jag håller med Anna angående förolämpningar i bloggen, och kunde inte säga det bättre själv:

Det lustiga med förolämpningar-
-är att de alltid säger mer om avsändaren än om mottagaren.


Jag har försökt komma på något klokt att säga om DEM som ORKAR läsa andras bloggar, och sedan lämna OTREVLIGA kommentarer till bloggaren, och dessutom inte ens VÅGA skriva sitt namn eller signatur, utan kallar sig för "Anonym". Jag har inte hittat nåt men det här slog huvudet på spiken!

Man måste ha ett väldigt tråkigt liv, dålig självkänsla, vara väldigt avundsjuka eller ha något annat som saknas i livet, om man gör det, tror jag.
Jag menar....ORKA !!!

Så nu när det lix är ett nytt blad - ett nytt år - så bestämmer jag härmed att alla Anonyma som lägger in kritiska kommentarer, som man själv inte vågar stå för, och som ger negativ energi i MIN blogg, kommer inte att publiceras.
Nu har jag väl ändå turen att det "bara" händer 1 gång per år men ändå...hihi

Som en kommentar hos Anna: Att läsa andras bloggar bara för att kunna gnälla måste väl vara höjden av avundsjuka ??

Jag håller på det.

Är det något jag avskyr så är det då negativa människor med negativ energi. *hua*
Det går ju alltid göra något åt saken, men bara om personen själv i fråga, vill!

Du är författaren i ditt eget liv!
Mera optimism åt folket ;-)

Inga kommentarer: