fredag, januari 02, 2009

Gravid - igen !!

Ja, min blogg fick äran att vara den första med nyheten !
Som jag väntat och väntat på att få trycka ner dessa tangenter och visa min stolthet för alla läsare, att det är ju faktiskt på väg en bäbis!
Jäpp! Tillökning i familjen!
Och man blir ju såklart lika glad varje gång! :-)
(Nackdelen med att få veta tidigt, är att man måste hålla sig så länge med nyheten,.....)

Nu är det såklart inte JAG som väntar smått...hehe...om ni fick för er det !?
Det är min underbara lillayster Kim, som väntar sitt 2:a barn !
Den lilla/lille beräknas komma i början på juni (än så länge - man vet ju aldrig, ultraljudet kan flytta en hit och dit!!)
Hennes älsta (Alex) är då 1 år och 4 månader.
Men som sagt, man vet ju aldrig.
Alex valde ju, som ni vet, att komma 1 månad (!!) tidigare än beräknat, så vi får väl se vad denna lilla krabat bestämmer sig för ;-)

Så, STORT GRATTIS till eran lilla guldklimp i magen :-) !!

ps. Jag är för övrigt en stolt moster!

Här är en bild på då Alex var nyfödd, ja, han var bara 3 timmar innan "släkten" hälsade på...hahaha

Inga kommentarer: