lördag, juli 21, 2007

Happy Änd !

*jjiiihhhaaaa*
Partyplupp har blivit hi-tech! ...eller nåt!! Kanske hade jag bara så otroligt tråkigt, så jag var tvungen att hotta up min lilla sida!!
Satt och trösta Kev framför datorn till 2 inatt....
Satt och lästa några bloggar, såg en som hade en klocka, gatt (svenska???) komma på hur man sätter in en sån!
Lätt som en plätt!

Så, nu alla bloggläsare; kan ni läsa i lugn och ro, och samtidigt veta vad klockan är!
Va nu det skulle va bra för ????
*
Medans jag lix höll på, satte jag in en bloggläsar-räknare! Värsta coola åxå !!
I´m watching you !!
Skulle även vara trevligt om alla kunde lämna ett litet spår, en liten hälsning åxå !!
Man blir ju som lite nyfiken vem som läser....
Fast det kanske inte är 15 stycken olika...det kanske bara är Carro, Frida och Tea som klickar in flera gånger per dag !! hihihihih Fast det är ju såklart roligt det åxå!
Och dom som läser, får gärna lämna sin blogg-url, så kan jag få lite trevlig läsning, när tiden räcker till!! ;-)



THE ÄND!

2 kommentarer:

Cajjkan sa...

Tjena! Inlägg var 4e minut det är inte dåligt det! :) Var hittade du den där blogg-räknaren? Den var ju skitfrän..! 14st idag.. detta var min tredje gång tror jag.. hhahaha..!

P@rtyplupp sa...

HA ha ha Carro!! Du är för hääärlig! 3 gånger...ja, ett måste om man ska hålla sig uppdaterad i Beas liv !!
Ja...just nu är det nog bara bloggen som räknas... vad är verkliga livet ??? ;-)
Ja, klicka på den så tro jag det ska komma fram en sida...annars är det den här sidan: http://www.histats.com