onsdag, juli 11, 2007

Bloggande vänner

Bloggande vänner....betyder ATT MINA VÄNNER SKA BÖRJA BLOGGA!!! hihih
Nämen...jag har lagt till en ny länklista, dit jag lägger länkar till mina bloggande vänner!
Så om du bloggar, eller NÄR du börjar blogga, ge mej din blogg-adress så lägger jag in den direkt!
Sååå trevligt !!
Har iallafall fått lägga in min första bloggande vän...Frida-tuffen!
http://blogg.passagen.se/frida07
En frän liten brud som är lika rapp i käften som jag, om inte värre ;-)
*
*
Igår for vi till Arvidsjaur och hämtade spisen och kyl/frysen! Vi for vid 17-tiden, kom hem vid 23:30. Lagomt trött vi va allihopa! Utom lillebror - för han sov ju hela tiden i bilen! :-)
När vi hämtat grejjerna i A-jaur, körde vi via Piteå hem. Vi hälsade på Mickes syster Malin och hennes man Erik, i deras nybyggda hus! Nu har dom äntligen fått flytta in, och det blev verkligen SNYGGT !!!!! Så jäkla häääärligt!!! Sprillarns nytt hus med sprillarns nya grejjer! Vikken dröm!
Dom va till IKEA helgen som var, och var så snälla att handla alla grejjer åt oss som fattades till våran toa, så då fick vi ta hem dem åxå!
Så nu skulle vi faktiskt kunna göra toan klar !!
MEN - som alla vet så kan vi faan inte hålla oss till ETT PROJEKT ÅT GÅNGEN!!
Nä, nu ska virket hyvlas iqwell till huset, spisen ska sättas in, kyl/frysen ska kopplas in, och hux flux vart köksluckorna, golvet, kaklet och tapeterna SKRÄPIGT och GAMMALT när det nya kom in!! Så det ska åxå göras om!! MEN INTE NU!! Nu får det vara nog!!
Jag tror faan vi hinner börja i varenda litet hörn i hela huset, men ingenting blir riktigt klart!
*
*
Oj! Nu tittar solen fram bland regnmolnen!
Jag måste nästan ställa mej vid fönstret och ta en titt !!

Inga kommentarer: