måndag, juli 30, 2007

Nostalgi - för tiden som är förbi

Shit pommfritt!
Min "lill"-kusin, Sara, ska utomlands, på en bartender utbildning, nu i september!
Upptäcker att hon är inte min "lill"kusin längre...Hon har ju blivit äldre!
No Shit!!
Jäpp...gått ut gymnasiet å allt!
Ja...hon frågade mej om råd, om det där med bartenderskolan.
Ja, sa jag...jag va ju NYSS där!! Trodde jag!!
Ha ha DET VAR SOMMAREN 2001!
Jammen sådär.....6 ÅR SEN !!! Och jag sa NYSS !!......men...
Klart bästa minnet hittills!
Partyplupp fick huxflux åldersnojja..och..ja..en aningen PANIK!
Gissa om man kan säga att vuxenpoängen har växt sen dess...
2 Kids och ett hus i skogen, minibuss och 3 vovvar.
Och lurviga ben. Det drar poäng kan jag lova!
Undrar hur många poäng man kan komma upp till egentligen ??
(Hur som helst....Bilden längst upp är från "min" tid på mallorca....jag är längst till vänster..., och den andra bilden är på Sara, då hon gick på balen i år..Vackert!)
*
Gud vad jag babblar egentligen...och ingenting vettigt kommer det heller.
Kanske man inte kan förvänta sig så mycket av en pigg-fast ändå överkörd-partyplupp klockan 02:26 på natten....hhmm...
(Det är så fullt upp på dagarna att jag hinner inte tänka...så alla tankar och ideer kommer då jag egentligen SKA sova...jobbigt!)
Men, det verkar ju ändå som att folk är lite ´"nyfnikna"...
480 besökare totalt, varav 58 stycken IDAG(!), sedan 21:a Juli!! *värt en applåd*
En applåd för folks tålamod och...brist på händelserika dagar. jag menar, det finns väl ändå roligare saker att göra än att läsa det här tjafset ??? ;-)
Fast det är ju såklart KUUUUL !!!! att ni läser....
(Och du Carro...du har 40 besök totalt stod det...hihih Inte dåligt för en sommarjobbare !!!)
*
På tal om nostalgi. Så scwajnigt roligt vi hade det förr i tiden!! Ja nu åxå..men inte på samma sätt! (Det är lite mer vuxenpoäng nu för tiiin...)
16 år. Livet lekte. Party all night long. Varje helg. Träffa Micke= den 5 år äldre snyggingen med Audi Coupe- wiihhoooo! Livet lekte ännu mer! Matte-prov på skolan = VILKET MATTEPROV?? Det fanns nog bara ett i skallen.....
Asså tänk bara tanken....Den dagen Kelly kommer hem, 16 år, åkandes i sin nya pojkväns sportbil...HELL NO!!! .....hittar inga ord!
Först måste man ju kolla upp pojk-stackarn: hur han kör, är han snäll, har han en hasch-pipa i bakfickan? vem umgås han med, och för det första: ÄR HAN RIK ??? jaha.....Åkäj då! Kör hårt, Kelly!!! hahahaha Men se då till att han spenderar pengarna på dej!!! hihih
Näää....känner på mej att jag kommer att bli en hönsmamma! Kanske den värsta någonsin ?
Men det ta vi då. Nu ska vi njuta av småbarnstiden.
NJUTA ?? NÄR ???
*
hahaha...jaja...nu måste jag nog krypa i lådan. Kan inte hålla på så här. Känner mej som en knarkare. Jag är förgiftad. Eller Förbloggad, kanske det får börja heta nu för tiin.
Jag är förbloggad.
Så. Nu va´re sagt!
Go natt!

Inga kommentarer: