söndag, juli 29, 2007

Min krut-mormor!


Här har vi min mormor.
Hon måste vara coolaste mormor som finns.
Hon ringde just till oss......
-Hej Bea! Hur är det? Vad fränt du skrev i din blogg om...bla..bla!
-Vaaa ??? MORMOR??? Ha du läst min blogg ?? Alltså DEN HÄR????
-Jaa...det är ju klart!
Hhhmm....Det brukar vara tekniken som hinner ikapp (och förbi!!) gamm-folké,,,,,,men nu hann min mormor ikapp tekniken!! hihihi Och jaja...gammal och gammal...Mormor är 66 år gammal.
Men ändå! Coool är hon iaf! Hon har länge funderat på att skaffa sig en HD.
Man ba: MORMOR??? Sen finns det inga ord !!! hahahahaha
Men sen så är hon åxå världens goaste, snällaste, omtänksammaste, vackraste och underbaraste mormor som finns! För mej iallafall! (Hoppas hon läser det här åxå!!)
Min mormor brukar ringa lite då å då, bara för att höra hur vi mår, och sen för att säga: Mormor älskar dej!
Hon är SÅ gullig, min mormor!

Inga kommentarer: