onsdag, juli 18, 2007

En trevlig tjejkväll...


Igår hade vi en liten tjejkväll med vännerna i Norsjö.
Hur trevligt som helst!
Och du Cajjkan....vi saknade dej me!! ;-)
Det är så himla trevligt att träffas och prata och bli lite uppdaterad,
synd bara att det inte är oftare!
Linda tog ett mycket bra initiativ som ordnade träffen!
*
Blev en hel del svammel kan jag lova...ja, och en hel del MISSFÖRSTÅND åxå!
hahahahahaha
Man kan tro vi är gamla gummor på 80, för jag tror ingen hörde rätt,
och nästan alla historier blev tvungna att dras minst 3 gånger!! hihih
Men kul som klåån hade vi!
Försökte även tvinga alla att börja blogga....
Vi får väl se vad som händer....
*
Berättade om en liten rolig - men pinsam för mej - historia för tjejjerna.
Det hände mej då jag och Micke handlat spisen och kyl/frysen i Arvidsjaur.
Vi körde förbi golfbanan i Arvidsjaur.
IQ-Bea kläcker ur sig till Micke: - JAHA! Är det HÄR Marran och Jens
spelar golf då dom är i Lycksele ??????
???????
Alltså! HALLÅ ??????
No comments......
*
Hur som helst..
Kom hem just efter 23-tiden igår, lagomt trött!
Kevin, som lyssnat på ett gäng kacklande brudar hela kvällen, blev lite smått pigg!
Jammen....okäj..vi proppade i han lite mat där vid 1-tiden,
Sov till 9 imorse! *jiihaa*
Ska även tillägga att jag fick sova vidare efter det...Kevin somna om,
och Kelly vaknade inte förrän 10:30... *zzzzzzzzz*
Vikken häääärlig morron!
Ska även tillägga till mina vänner som hört om mina kaotiska morronrutiner (om det nu får kallas rutiner) med barna,
att imorse fick Micke rensa "pyjamasen" på Kelly, där vid 6:30.
Hon fick sin morronvälling och somnade om igen!
Så IDAG får ni ringa när ni vill ;-)
*
Det var det!
Over and Out

Inga kommentarer: